czwartek, 3 lutego 2011

8.

hej. siedze w domu i się nudzę, mimo że powinnam się uczyć, ale średnio mi się chce czytać 'Wesele'. porobiłam zdjęcia kilku par moich okularów i zegarków jelly watch. wszystkich okularów nie dałabym rady tu dodać bo jest ich naprawde dużo. więc dodaje najpierw okulary:




H&M



RayBan



Orsay



Troll



allegro.pl



allegro.pl

allegro.pl
zdjęcia mają nie ciekawą jakość ale ja nie umiem zrobić ładnych zdjęć cyfrówka, więć sorka :) 
dzisiaj zestawu nie będzie, chyba że później dodam, ale nie wiem.
a na koniec dodam wam moj ryjoszek!




zdjęcie robione wczoraj, z Kachaniem.
miłego wieczoru :*

10 komentarzy:

  1. Raybany chcę i czarny zegarek. Ew. różowy :)
    Ładny zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  2. H&m-owe najlepsze! :)
    A no niestety ,nie mam jakoś dzisiaj humoru ,dziwny dzień ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie planujesz drugie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór ;)
    One są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahahah nie zauważyłam ;D
    No mnie się też poprawił ,bo jutro już piątek i wyczekany weekend <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To oryginalne RayBany? Ile za nie dałaś?


    ______
    stardoll-styles-2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może weekend Ci humor poprawi? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Taa , i pewnie jeszcze popijanie drinków ;D haaha
    A co tam dobrego jesz? :D // no tak , ale przynajmniej nie trzeba się uczyć ,a jutro można się wyspać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ahahahah no to faktycznie powód do zadowolenia ;D
    Ciekawe ile wytrzymasz ;pp
    Ale mi narobiłaś smaka Oo

    OdpowiedzUsuń