niedziela, 13 lutego 2011

17.

witam ponownie dzisiaj, nie mam co robić więc dodam tutaj coś nowego. zrobiłam sobie peeling firmy Perfecta, i mam tak gładką cerę że aż się ździwiłam, niestety wyrzuciłam saszetkę, ale na pewno kupię go jeszcze, więc powiem wam który to. może wybiorę się dzisiaj do galerii, ale sama nie wiem. bo ostatnio jestem tam za często hahaha. dobra teraz zestawik:




śliczna jest ta sukieneczka i moje ulubione perfumy <3
ceny/sklepy poniżej w komentarzach pytać.

a na koniec dodam wam zdjęcie robione jesienią:



miałam wtedy jeszcze dłuższe i blond włosy!
trochu rozmazane, sorka haha.
miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. sukienka jest przepiękna! ;D
    jakiej marki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw :3

    no jak dla mnie to w nowych
    skinsach brakuje effy, która według
    mnie była po prostu.. idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw przesliczny :)

    http://fashioonfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest obłędny :)
    Sukienka i te kolory to coś w moim stylu :)
    Ogólnie świetny blog !

    Jeśli lubisz opowiadania to zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw jest cudowny
    zakochałam sie w tej sukience
    u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny zestaw, sukienka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  7. a dzieeki moze w bliskiej przyszlosci(:

    pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa zgadzam się, sukienka wspaniała <3 Pewnie robiłas zestaw na polyvore, zdradzisz projektanta kiecki? :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :):*
    xx fashionablyyy

    ___
    Masz bloga i chciałabyś zarabiać gwarantowane pieniążki na wyświetlaniu reklam? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie nie zawsze drogie okazuje się dobre :) POzdrawiam :)
    ps. super zestaw walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw najbardziej sukienka w kwiatki pierścionek i butki. ;)
    Kocham kwiatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten zestaw. ; ) ; *
    Zapraszam do mnie . ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały zestaw :)
    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń