sobota, 19 lutego 2011

21.

hej, co u Was? weekend niestety szybko mija, ja dzisiaj byłam u Kachania, a teraz nudzę się. jak pomyśle o tym że w poniedziałek mam iść do szkoły to krew mnie zalewa. zaraz może zrobię kilka nowych zestawów, bo obecne się kończą.. na dzisiaj mam dla was taki bardzo w moim stylu.




ostatnio pojawił się trend noszenia skarpetek do butów na obcasie, co o tym sądzicie?
mnie osobiście się to bardzo podoba, co można zauważyć w niektórych zestawach.
jestem już w posiadaniu kilku par długich skarpetek z myślą o lecie!

dobranoc :*

29 komentarzy:

  1. Świetny zestaw ;);* Uwielbiam tego typu zestawienia ;) Chętnie Cię poobserwuję xd
    + zapraszam częściej do mnie ;*
    + zapraszam na formspringa:
    http://www.formspring.me/askmeIsabel

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Bardzo mi się podoba. Dodaję się do obserwowanych.
    + wejdź do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co myślę o noszeniu skarpetek. raz wygląda to korzystnie innym razem zdecydowanie nie. Co na pewno? Skarpetki i buty z obciętym palcem nie NIE!
    Zestaw fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie jakoś szczególnie nie dbam. Po prostu bozia mi takie dała. Teraz właśnie jeden mi się strasznie złamał po żelach. Nie polecam tego typu ulepszeń ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj o tym by nie ścinać paznokcie obcinaczką ani nożyczkami tylko spiłowywać. Próbuj jakieś odżywki może natrafi na taką, która Ci pomoże. Ja nie używam odżywek. Nie jem skrzypowity. To wszystko jest uwarunkowane genetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw :)
    Moim zdaniem skarpetki i buty na obcasie wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to musisz zacząć zdrowo się odżywiać i wszystko będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw. ;) Jak zawsze zresztą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem baaaardzo za!
    też już planuję sobie tego typu wiosenne outfit'y ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jak zwyle cudny :)
    idealny na wiosne :*

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa wkurzyłam się na niektórych fałszywych ludzi + drażniło mnie otoczenie-.- ale teraz już okej;*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały zestaw :P zapraszam do mnie: kokardkaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. No mnie się też podoba ten pomysł! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw :*
    Mi bardzo podobają się takie białe lub kremowe grube skarpety do butów na obcasie. Ostatnio widziałam takie w gazecie i było mega <33
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nie czuje tych skarpetek :) Jak dla mnie mało kobiece i sexy. :)
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś 37-38, ale to dlatego że jestem bardzo niska (154 cm XD).

    co do zestawu to spódnica i torebka piękne, okulary chyba mam takie nawet, albo podobne. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie wiem ja np. nie mogę w ogóle znaleźć takich dobrych dla mnie ubrań, wszystko jest takie wielkie i szerokie ( najtrudniej ze spodniami bo większość rurek są na mnie za szerokie... ) ostatnio zaczęłam szukać spodni w działach dziecięcych ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, cudowna wręcz torebeczka <3 ! Uwielbiam !

    Co myślę o skarpetkach do obcasów? W większości stylizacji jestem na TAK, nie ukrywajmy, że to również bardzo wygodny trend ;)

    Dziękuję za komentarz!
    U mnie nowa notka!
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wypłacałam 160 zł, opłaca się moim zdaniem, ponieważ to żaden wysiłek ;) A Tobie ile udało się uzbierać z Google? Też myślałam o założeniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z czystym sumieniem mogę Ci polecić program, którego ja używam : ) Link znajdziesz pod każda notka

    OdpowiedzUsuń
  21. ja śliczna?;o hahaha chyba o sobie mówisz Słonko;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie osobiście ten trend nie przemawia, ale to może dlatego, że w ogóle nie przemawiają do mnie trendy... W każdym razie jestem na nie dla skarpetek do obcasów.

    OdpowiedzUsuń
  23. do mnie to jakoś nie przemawia. Sama bym tak się nie ubrała i na innych mi się nie podoba :( ale wiadomo - każdy ma inny gust!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny zestaw ; )
    i jestem na tak noszeniu skarpetek do butów na obcasie ;D
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  25. nawet na moich jasnych widac sol;<

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw

    + też mam parę długich skarpet, na razie noszę je z rajstopami. ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie (nowy post )
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny ten blog !
    ciekawe inspiracje z których na pewno wiele z nas korzysta : ) ; * .
    OBY TAK DALEJ !
    zapraszam tez serdecznie do mnie + dodawajcie do obserwowanych , a będzie mi bardzo miło ; * .

    + co jakiś czas będę losować wśród obserwujących u mnie osobę , która dostanie ode mnie jakąś rzecz za darmo : ) .

    OdpowiedzUsuń