sobota, 12 lutego 2011

14.

hej, dawno mnie tu nie było, ale niestety szkoła itd. nie mam tyle czasu. siedze w domu i się nudzę bleeah. w sumie to dopiero co wstałam. później jade do Kachania. wchodząc tutaj dzisiaj lekko się wkurzyłam :) ale to na końcu napisze ocb. teraz zestawik:




starałam się zrobić coś takiego co nadaje się do szkoły i wyszło mi tak.
ceny/sklepy w komentarzach proszę.
i teraz ta nie fajna sytuacja.
wchodząc tu dzisiaj zobaczyłam że jakaś dziewczyna, dodała sobie na swojego bloga mój zestaw, który JA zrobiłam i nawet nie podpisała że robiłam go ja.
więc jeśli jeszcze raz zobaczę coś takiego zgłaszam naruszenie.
:)

miłego weekendu.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli chcesz mogę albo je usunąć, albo zamieścić link pod tym zdjęciem że wzięłam tą stylizację z Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko, sorki wiesz nie zwróciłam wgl uwagi skąd sa te zdjęcia tylko od razu zapisałam .
    Mam podać Twój link pod zdjęciem?

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś mi powiedzieć tylko czy jest jakaś strona do robienia takich zestawów ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, dzięki wielkie za stronkę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz! :)
    Zapraszam- nowa notka.

    Pozdrawiam
    xx fashionablyyy

    ___
    Masz bloga? Zarabiaj na wyświetlaniu reklam NetSales! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń