sobota, 26 lutego 2011

22.

hej, mega dawno tu nie byłam, niestety z braku czasu. nadal jestem trochę chora, ale daje radę :) w końcu mamy weekend <3 nie wiem co będę dzisiaj robić, pewnie będę gdzieś na mieście. nie dawno wstałam, w końcu się wyspałam! uwielbiam tak dłuuuugo spać! na dzisiaj ma dla was propozycję kilku par sportowych butów, wszystkie przypadły mi do gustu, niektóre mam w planach kupić, ponieważ sportowe buty są bardzo wygodne, nadają się do szkoły.




najśliczniejsze są chyba Vansy <3
i na koniec dodam wam mój ryjoszek!



miłego weekendu :*

12 komentarzy:

  1. Też muszę kupić sobie jakieś buty po szkole. Ładna buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Vansy, conversy, lacoste i zwykłe atmospherki - uwielbiam do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne :D Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa świetny kolczyk masz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper twoje zdjęcie :)wbij do mnie na bloga jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie.
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak nie ma to ja Vansy <3
    cudnie wyszłas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podoba mi się zestaw z 17 notki, jest taki uroczy i kobiecy mmmmm !
    Jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie fajne do takiego "śmigania"

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie fajne : )
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubię takie buty :) bardzo fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń