czwartek, 10 marca 2011

25.

hej, przepraszam Was że tak rzadko tutaj piszę, ale jakoś nie mogę się zebrać.. postaram się bywać tu częściej. co u Was? u mnie całkiem ok. tyle że jutrzejsze 3 polskie mnie przerażają.. nienawidzę polskiego! za chwilkę odpiszę na komentarze z poprzedniej notatki. a teraz zestawik:




całkiem wiosenny.
kocham wiosenną pogodę, która z dnia na dzień jest ładniejsza!
i mam do was pytanie!
co sądzicie o gumowych balerinkach tzw. meliskach?
zastanawiam się nad kupnem i nie wiem które lepsze
oryginalne Vivienne Westwood czy np. te z Deezee?
pozdrawiam :)
i życzę miłego wieczoru.

22 komentarze:

  1. Ten kolor OPI jest świetny!
    Mam podobne baletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit jest śliczny! a co do tych butów...hmmm, podobają mi się i to bardzo i też zamierzam je kupić, tylko, że ja wybiorę te z DeeZee, bo nie wiadomo co będzie się działo w nich ze stopą, a tym bardziej latem. moim zdaniem póki co nie ma sensu kupować oryginałów, lepiej kupić tańsze i sprawdzić jak się "sprawują", a pote zainwestować w droższe. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie znam się na tych balerinkach więc nie pomogę... :D
    ale zestaw ładny, spodnie są mega :3

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm...co racja to racja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh polski nie jest zły ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek lakieru :P i balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz się do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    OFFICIAL BLOG POPPY

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zestaw. Taki prosty, ale z fajnymi dodatkami:) Wisiorek śliczny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje bardzo:* i zapraszam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw ;) Zapraszam do mnie i na formspringa: www.formspring.me/askmeIsabel

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny outfit ; )
    a te gumowe baleriny to tak średnio mi się podobają, ale każdy ma inny gust ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja za to kocham polski :) mogę się z Tobą zamienić na matematykę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw ! :)
    juz odwiesiłam jak co :)))
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uhm . . prosto, ale ładnie wyszło :) Świetny outfit

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa fajny ten komplecik taki niby zwykly ale ma cos w sb;)
    Lubie taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw jest super :)
    zapraszam do mnie(nowy outfit)
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kompletujesz super zestawy ;)
    Zapraszam do mojego bloga ;)
    kasia17teen.blogspot.com

    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER zestawy wpadnij do mnie ja już twojego bloga obserwuje zaobserwujesz ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja. Baleriny na zdjęciu - to mam takie od tamtego roku, ale brązowe. Polecam, strasznie wygodne i pasują do każdego stroju:) A co "melisek", dokładnie nie wiem co mogę określić, jeżeli to są takie gumiaczki, to fajnie mogą wyglądać w lato, po deszczu albo na deszcz, albo po prostu na dwór - w mojej opinii :)

    Pozdrawiam + dodaję do obserwowanych.
    Zapraszam serdecznie na mój nowy blog, który właśnie wkrada się w łaski blogspotu - REDUTTO.blogspot.com :)
    Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń