niedziela, 30 stycznia 2011

3.

hej. na dzisiaj mam dla was buty od Jeffreya Campbella, które bardzo mi się podobają mimo iż są dość masywne. miałam porobić zdjęcia moich ubrań, ale jakoś nie dałam rady. wczoraj znowu popsułam mój elo telefon, nie wyrzucajcie telefonu przez okno na taras, naprawde nie polecam :)
dobra dodaje wam buciki:




jeśli ktoś chce znać ceny lub gdzie takowe kupić niech pisze poniżej w komentarzach.
już jutro koniec ferii :O tak bardzo nie chce iść do szkoły, trzymajcie mnie aaa.
dobra bredze. ide coś zjeść! 
miłej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za jutrzejszy powrót do szkoły.

    a buty .. 3 rząd środkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie są w moim guście :)
    ale jak co to 3 rząd środkowe ;D
    zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są , pewnie bardzo drogie. :)
    Mogę dodać do obserwowanych? ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak ,rzeczywiście są piękne. Ale w takich butach trzeba umieć chodzić! :)
    Już dodaję, bo blog jest super! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. oo,ja właśnie też zaczynam w modelingu. Sesje w takich butach to chyba będą musiały poczekać. ;D
    Można Cię gdzieś zobaczyć,chodzi mi o zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dolny rząd chcę cały!
    Śliczne :D

    Cass jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena??
    Z ciekawości spytam.
    Ja eff jeszcze ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są zaje*biste !
    W jakim sklepie mozna je spotkać ?
    I o cenę pytam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. na parwdę bardzo Dziękuję za odpowiedź.
    nie musisz szukać dla mnie stron z tymi butami ;)
    Nie stać mnie na nie ! hhahaah ^^

    OdpowiedzUsuń